حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس
سرخط خبرها

خاکسار قهرودی: دشمن همه تلاش خود را برای شنیده نشدن صدای قرآن به کار بست

  • کد خبر: ۱۷۶۹۲۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
خاکسار قهرودی: دشمن همه تلاش خود را برای شنیده نشدن صدای قرآن به کار بست
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آن چیزی که امروز برای تفکر لیبرالیستی تبدیل به یک عامل چالش برانگیز و مسئله ساز شده است، توجه به قرآن و حاکمیت قرآن و تربیت قرآنی است.

به گزارش شهرآرانیوز، در گردهمایی نخبگان و فعالان قرآنی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که ظهر امروز در مشهد برگزار شد، «مصطفی خاکسار قهرودی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی از فعالان قرآنی با عنوان رزمندگان و حافظان فرهنگی این مرز و بوم یاد کرد و گفت: این عزیزان برای دستیابی به زندگی و تربیت قرآنی در جامعه تلاش می کنند.

وی افزود: تشکیل و تداوم انقلاب اسلامی به برکت وجود امام بزرگواری است که قرآن را مشی زندگی خود قرار داد و رزمندگانی که در اثر تربیت قرآنی، مانند اصحاب امام حسین (ع) همه هستی خود را برای حفظ ارزش ها نثار کردند و تاثیرات بزرگ در کشور در اثر توجه و تاسی به قرآن بوده است.

خاکسار قهرودی با بیان این که موضوع اهانت و جسارت به قرآن مختص به امروز نیست، خاطرنشان کرد: همه افرادی که در طول تاریخ تلاش کردند این صدای الهی به گوش مردم نرسد، بخشی از این تاثیرات را شنیده بودند که اگر این صدا به درستی به گوش و جان انسانها برسد، چه دگرگونی ها و تحولاتی ایجاد می شود. لذا همه تلاش خود را برای شنیده نشدن این صدا به کار بستند. از اشرافیت زمان پیامبر حاکمیت قرآن را مغایر با سلطه خود می دیدند و سعی کردند مانع از شنیده شدن صدای قرآن شوند تا آن فرد مسلمان کفر پیشه که افکار او در قالب کتاب «آیات شیطانی» تجلی پیدا کرد تا جسارت های اخیر به قرآن در کشورهایی که داعیه دموکراسی دارند، نمونه هایی از این مطلب است.

وی تاکید کرد: آن چیزی که امروز در دنیا با آن مواجه هستیم و دشمن با همه توان خود تلاش می کند صدای قرآن را خاموش کند و برای تفکر لیبرالیستی تبدیل به یک عامل چالش برانگیز و مسئله ساز شده است، توجه به قرآن و حاکمیت قرآن و تربیت قرآنی است. دشمن احساس می کند زمان حضور منجی عالم بشریت به عنوان آخرین ذخیره الهی نزدیک می شود و حاکمیت نظام اسلامی در ایران نیز این موضوع را رقم می زند. لذا شاهد آن خواهیم بود که فشارهای دشمن نیز بیشتر خواهد شد. افتخار می کنیم که در کنار ارائه خدمات در کمیته امداد، خدمات فرهنگی و قرآنی در راستای تلاش برای دستیابی به تربیت و زندگی قرآنی  نیز ارائه می شود.

حجت الاسلام «علی جعفری» معاون فرهنگی و «لاله افتخاری» مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه بانوان نیز در این مراسم به بیان نکاتی پیرامون زندگی و تربیت قرآنی پرداختند.

در بخش پایانی این مراسم نیز از جمعی از فعالان و نخبگان قرآنی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->